ΙατροίΔιατροφολόγοιΑισθητικοίΝοσηλευτήριαΔιαγνωστικάΧημείαΦαρμακείαΓυμναστήριαΑσφάλειες

Γιατί οι δάσκαλοι έχουν διπλάσιο άγχος από το μέσο εργαζόμενο;

06 Ιουλίου 2022, 16:00

images

Νέα έρευνα από την RAND Corporation αναφέρει ότι οι δάσκαλοι και οι διευθυντές αναφέρουν συχνό άγχος που σχετίζεται με την εργασία σε διπλάσιο ποσοστό από αυτό του γενικού πληθυσμού των εργαζομένων ενηλίκων.

«Οι εκπαιδευτικοί συνεχίζουν να αναφέρουν σχετικά χειρότερη ευημερία από άλλους εργαζόμενους ενήλικες», δήλωσε η Elizabeth D. Steiner, επικεφαλής συγγραφέας της έκθεσης και ερευνήτρια πολιτικής στη RAND, έναν μη κερδοσκοπικό, μη κομματικό ερευνητικό οργανισμό. «Εκτός από το ότι ήταν δύο φορές πιο πιθανό από άλλους εργαζόμενους ενήλικες να πουν ότι βίωσαν εργασιακό άγχος, ήταν πιο πιθανό να πουν ότι είχαν συμπτώματα κατάθλιψης και ότι δεν αντιμετώπιζαν καλά το εργασιακό άγχος».

Για τους δασκάλους, η πιο σημαντική πηγή άγχους που αναφέρθηκε ήταν η αντιμετώπιση μαθητών που είχαν διακόψει την ακαδημαϊκή τους πορεία λόγω της πανδημίας COVID-19.

Άλλοι σημαντικοί παράγοντες που συμβάλλουν στο άγχος των δασκάλων περιλαμβάνουν τη διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών, την ανάληψη επιπλέον εργασίας λόγω ελλείψεων προσωπικού, την υποστήριξη της ψυχικής υγείας και της ευημερίας των μαθητών και τους πολύ χαμηλούς μισθούς.

«Πιστεύω ότι το βασικό στοιχείο είναι ότι οι δάσκαλοι ανησυχούν εξαιρετικά για τους μαθητές τους», είπε η Steiner. Παράλληλα, οι διευθυντές ανέφεραν τις ελλείψεις προσωπικού ως την κύρια αιτία άγχους τους. «Οι διευθυντές ανησυχούν μήπως οι δάσκαλοι αρρωστήσουν, αν θα μπορέσουν να προσλάβουν αρκετούς δασκάλους και ανησυχούν για την ψυχική υγεία και την ευημερία του προσωπικού τους», δήλωσε η Steiner.

Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης ότι η ευημερία σπανίζει μεταξύ των έγχρωμων δασκάλων και διευθυντών, των δασκάλων στα μέσα της καριέρας και των γυναικών παιδαγωγών. Οι ερευνητές υποθέτουν ότι για τους δασκάλους που βρίσκονται στα μέσα της καριέρας τους ή τις δασκάλες, το να εξισορροπούν τις εργασιακές τους ευθύνες με τη φροντίδα των παιδιών και των οικογενειών τους επηρεάζει την ψυχική τους υγεία.

Επιπλέον, οι φυλετικές διακρίσεις διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο για τους έγχρωμους εκπαιδευτικούς.

Για παράδειγμα, το 40% των μαύρων διευθυντών δήλωσαν ότι είχαν αντιμετωπιστεί με βάση ένα διαφορετικό σύνολο προτύπων και προσδοκιών από τους συνομηλίκους τους λόγω της φυλής ή της εθνικότητάς τους, όπως ανέφερε η επικεφαλής συγγραφέας. «Το 30% των δασκάλων που είναι Ασιάτες Αμερικανοί, ιθαγενείς της Χαβάης ή Νησιώτες του Ειρηνικού είπε ότι λόγω της φυλής ή της εθνικότητάς τους, οι άνθρωποι υπέθεσαν ότι δεν είχαν γεννηθεί εδώ».

Τα αποτελέσματα βασίζονται στις απαντήσεις της έρευνας του Ιανουαρίου 2022 από ένα εθνικά αντιπροσωπευτικό δείγμα 2.360 δασκάλων και 1.540 διευθυντών που εργάζονται  από το νηπιαγωγείο μέχρι τα δωδεκατάξια δημόσια σχολεία  στις Ηνωμένες Πολιτείες.


Σχετικά Άρθρα