Η Roche μας ντύνει στα λευκά και ευαισθητοποιεί για τον καρκίνο του πνεύμονα
20 Νοεμβρίου 2019, 07:30
Με κεντρικό μήνυμα «Φοράμε λευκό» η εταιρεία Roche δημιουργεί μια πρωτότυπη καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για τον καρκίνο του πνεύμονα. Tο λευκό συμβολίζει την καθαρότητα αλλά είναι και διεθνές χρώμα-σύμβολο της εκστρατείας ενάντια στον καρκίνο του πνεύμονα που είναι ένας από τους πιο συχνά εμφανιζόμενους καρκίνους παγκοσμίως.
Πρεσβευτές από τον χώρο του πολιτισμού και του αθλητισμού σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια είναι η κ. Σμαράγδα Καρύδη, ο κ. Μάριος Φραγκούλης και ο κ. Παναγιώτης Γιαννάκης.
Όπως αναφέρει ο κ. Γεώργιος Πισσάκας, ακτινοθεραπευτής- ογκολόγος, πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Ακτινοθεραπευτικής Ογκολογίας, «η ταχεία και αποτελεσματική αντιμετώπιση αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα για όλες τις ειδικότητες που αναλαμβάνουν ασθενείς με καρκίνο του πνεύμονα. Στο πλαίσιο αυτό η ακτινοθεραπεία έχει κομβικό ρόλο σε όλα σχεδόν τα στάδια της νόσου. Αυτό κάνει κάτι παραπάνω από επιτακτική την ανάγκη για βελτίωση των διαθέσιμων υποδομών ακτινοθεραπείας. Αλλά και για την πρόσβαση των ασθενών σε αυτές».
Ενώ όπως δήλωσε ο κ. Ξένια Καπόρη, διευθύντρια Εξωτερικών Υποθέσεων της εταιρίας, «είναι στο DNA της Roche Hellas να στέκεται στο πλευρό των ασθενών. Εκτός από το να καινοτομούμε στην ανάπτυξη κλινικά διαφοροποιημένων θεραπειών που τους βοηθούν να ζουν περισσότερο και καλύτερα, πρωτοπορούμε και στις ενέργειες ενημέρωσης της κοινωνίας. Μέσα από την πρωτοβουλία «Φοράμε λευκό» και την πλατφόρμα www.foramelefko.gr θέλουμε να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό για τον καρκίνο του πνεύμονα. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι μας να ξεχωρίζουμε τους μύθους από τις αλήθειες να γνωρίζουμε καλά τους παράγοντες κινδύνου και να μπορούμε να αναγνωρίζουμε έγκαιρα τα συμπτώματα».
Για την ενημέρωση του κοινού ως προς την πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και της αντιμετώπισης της νόσου, δημιουργήθηκε το site www.foramelefko.gr, και το hashtag #foramelefko, με αποτέλεσμα να έχει ξεκινήσει ανοιχτός διάλογος στο διαδίκτυο, όπου ο καθένας μπορεί να εκφράσει τις απορίες αλλά και να μεταδώσει το δικό του μήνυμα για τη νόσο.
Εξάλλου, στο Facebook δημιουργήθηκε το Framehttp://bit.ly/foramelefko με τo οποίο ο καθένας μπορεί να «φορέσει λευκό» στη photo-profile του, συμμετέχοντας ενεργά στην καμπάνια ευαισθητοποίησης
Όπως εξηγεί ο κ. Ιωάννης Μπουκουβίνας, πρόεδρος Δ.Σ ΕΟΠΕ (Εταιρεία Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος), "στην εποχή της άκρατης πληροφόρησης, όπου οι μύθοι και η αλήθεια συνυπάρχουν δυσδιάκριτα, είναι πολύ σημαντικό να αναπτύσσονται καμπάνιες που ενημερώνουν αποτελεσματικά και αξιόπιστα το ευρύ κοινό για σοβαρές νόσους, σαν τον καρκίνο του πνεύμονα.
Ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια υπάρχουν αξιοσημείωτες εξελίξεις στη θεραπευτική αντιμετώπιση της νόσου με την ανοσοθεραπεία και τις στοχευμένες θεραπείες να βελτιώνουν σημαντικά την επιβίωση και ποιότητα ζωής των ασθενών με καρκίνο του πνεύμονα".