ΙατροίΔιατροφολόγοιΑισθητικοίΝοσηλευτήριαΔιαγνωστικάΧημείαΦαρμακείαΓυμναστήριαΑσφάλειες

Εκστρατεία για μείωση χρήσης πλαστικών προϊόντων

01 Νοεμβρίου 2022, 06:00

images

Σε εντατικές ενέργειες για την ενημέρωση, τόσο των εισαγωγέων και παραγωγών πλαστικών προϊόντων μιας χρήσης, όσο και των καταναλωτών για τη μείωση χρήσης τους, έχει προβεί το Τμήμα Περιβάλλοντος του Υπουργείου Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος.

Ο Υπουργός Γεωργίας Κώστας Καδής, σε απάντηση του προς ερώτηση του βουλευτή του Κινήματος Οικολόγων – Συνεργασία Πολιτών Χαράλαμπου Θεοπέμπτου, αναφέρει ότι στο πλαίσιο της ενημέρωσης του κοινού περί του εν λόγω θέματος, προέβη σε σχετικές ενημερώσεις μέσω ανακοινώσεων στον Τύπο, με τελευταία ανακοίνωση με ημερομηνία 23 Σεπτεμβρίου 2022, καθώς επίσης και σε αριθμό συνεντεύξεων στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (τηλεόραση και ραδιόφωνο) και στη δημοσίευση σχετικού άρθρου στο περιοδικό “Αγρότης”.

Σύμφωνα με τον κ. Καδή, οι ενημερώσεις θα συνεχιστούν εντός των επόμενων εβδομάδων τόσο στον Τύπο, όσο και στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, μέσω άρθρων και συμμετοχής του Τμήματος Περιβάλλοντος σε ενημερωτικές εκπομπές.

«Παράλληλα, προγραμματίζονται διάφορες ενημερώσεις μέσω σεμιναρίων σε οργανωμένα σύνολα, τα οποία θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων 2022 (European Week for Waste Reduction - EWWR2022), από τις 19 μέχρι τις 27 Νοεμβρίου 2022», προσθέτει.

Σημειώνει ακόμη ότι στο Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων 2022-2028, το οποίο θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση εντός του τρέχοντος μήνα, πριν την κατάθεσή του στο Υπουργικό Συμβούλιο για έγκριση, έχουν περιληφθεί μέτρα μείωσης της κατανάλωσης των πλαστικών μιας χρήσης και παροχής κινήτρων.

Ταυτόχρονα, όπως ανέφερε, το Τμήμα Περιβάλλοντος έχει προκηρύξει διαγωνισμό για την ετοιμασία μελέτης, στο πλαίσιο της οποίας θα γίνει καταγραφή των πλαστικών μιας χρήσης, αλλά και των εναλλακτικών λύσεων που κυκλοφορούν στην αγορά ως υποκατάστατά τους. 

Προστίθεται ότι η εν λόγω μελέτη, η οποία θα ολοκληρωθεί το 2023, θα υποδείξει τα προϊόντα αυτά, στα οποία θα πρέπει να εστιαστούν οι μελλοντικές δράσεις μείωσης και ευαισθητοποίησης.

Ο.Σ.

Σχετικά Άρθρα