Βαθμολόγησαν με 8,8/10 την ενδονοσοκομειακή φροντίδα οι δικαιούχοι ΓεΣΥ
09 Οκτωβρίου 2023, 16:13
Με βαθμό ικανοποίησης 8,8 στα 10, αξιολόγησαν οι δικαιούχοι του ΓεΣΥ τις υπηρεσίες ενδονοσοκομειακής φροντίδας υγείας, κατά το πρώτο τετράμηνο εφαρμογής της αξιολόγησης μέσω ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Οργανισμού Ασφάλισης Υγείας (ΟΑΥ) πρόκειται για τα αποτελέσματα εφαρμογής των ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων για την περίοδο από τις 26 Απρίλιου 2023 μέχρι τις 31 Αυγούστου 2023. Το αποτέλεσμα προκύπτει βάσει των δεδομένων που έχουν συλλεχθεί και τύχει επεξεργασίας από τον Οργανισμό και αφορά όσους δικαιούχους συμπλήρωσαν ηλεκτρονικά το ερωτηματολόγιο για την εν λόγω χρονική περίοδο, αφότου έλαβαν εξιτήριο.
Σημειώνεται ότι από τις 26 Απριλίου, όσοι δικαιούχοι λαμβάνουν υπηρεσίες ενδονοσοκομειακής φροντίδας υγείας από συμβεβλημένα με τον ΟΑΥ νοσηλευτήρια, καλούνται να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά ένα σύντομο σχετικό ερωτηματολόγιο.
Σύμφωνα με τον ΟΑΥ, οι ερωτήσεις είναι στοχευμένες και εστιάζουν στην εμπειρία του δικαιούχου κατά την παραμονή του στο νοσηλευτήριο. Το ερωτηματολόγιο αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση (email) του δικαιούχου, αφότου λάβει εξιτήριο και η συμμετοχή είναι καθαρά εθελοντική. Τα στοιχεία που συλλέγονται βάσει των ερωτηματολογίων τυγχάνουν επεξεργασίας αποκλειστικά από τον Οργανισμό, ο οποίος εξασφαλίζει απόλυτη εχεμύθεια. Ακολούθως, αυτά τα στοιχεία λαμβάνονται υπόψη κατά την αξιολόγηση των νοσηλευτηρίων, η οποία προσμετράται και στον καθορισμό της αποζημίωσης τους.
Μεταξύ άλλων, οι δικαιούχοι καλούνται μέσω του ερωτηματολογίου να αξιολογήσουν την καθαριότητα, τον εξοπλισμό και τις γενικότερες παροχές του δωματίου και του θαλάμου του νοσηλευτηρίου, από το οποίο έλαβαν ενδονοσοκομειακή φροντίδα. Παράλληλα, έχουν την ευχέρεια να αξιολογήσουν τους ιατρούς, το νοσηλευτικό και παραϊατρικό προσωπικό σε σχέση με τη συμπεριφορά, τις πληροφορίες που μοιράστηκαν μαζί τους, τη δυνατότητα εμπλοκής που τους παρείχαν αναφορικά με τη διαχείριση της υγείας τους, καθώς επίσης και τις επεξηγηματικές οδηγίες που τους δόθηκαν όταν έλαβαν εξιτήριο. Επίσης, οι δικαιούχοι έχουν την ευκαιρία να αξιολογήσουν τον χρόνο που χρειάστηκε μέχρι να λάβουν την απαραίτητη φροντίδα υγείας και γενικότερα την ποιότητά της.
«Το αποτέλεσμα δείχνει το υψηλό επίπεδο των νοσηλευτηρίων που είναι συμβεβλημένα, καθώς ο Οργανισμός διασφαλίζει διαρκώς ότι παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες φροντίδας υγείας στους δικαιούχους, μέσα από ένα σύγχρονο και προπάντων, ανθρωποκεντρικό σύστημα υγείας», αναφέρει η ανακοίνωση του ΟΑΥ.
Για τον Οργανισμό, το «συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο είναι ένα χρήσιμο εργαλείο, προκειμένου να συνεχίσει να υλοποιεί την αποστολή του, προσφέροντας καθολική κάλυψη του πληθυσμού και ισότιμη μεταχείριση όλων των δικαιούχων, μέσα από ένα ολοκληρωμένο πακέτο ποιοτικών υπηρεσιών φροντίδας υγείας». Μέσω των ερωτηματολογίων, στόχος είναι να κατανοήσουν οι ίδιοι οι δικαιούχοι ότι ο ρόλος τους στη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που λαμβάνουν από το ΓεΣΥ είναι καθοριστικός, καταλήγει η ανακοίνωση.
Tags: ασθενείς, ΓΕΣΥ, νοσηλευτήρια, ΟΑΥ