ΙατροίΔιατροφολόγοιΑισθητικοίΝοσηλευτήριαΔιαγνωστικάΧημείαΦαρμακείαΓυμναστήριαΑσφάλειες

ΟΚΥπΥ: Σε 3 μήνες 3.500 απαντήσεις στο σύστημα Αξιολόγησης Εμπειρίας Ασθενών

06 Μαρτίου 2025, 19:21

images

Σε 3 μόλις μήνες εφαρμογής του Συστήματος Αξιολόγησης της Εμπειρίας των Ασθενών, έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερες από 3.500 απαντήσεις, αναφέρει ο ΟΚΥπΥ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΚΥπΥ το σύστημα καλύπτει όλα τα Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας του ΟΚΥπΥ και, μέσω ανώνυμων αξιολογήσεων, καταγράφει την εμπειρία των ασθενών, προσθέτοντας πως «η εφαρμογή του συστήματος αποσκοπεί στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών, ενισχύοντας τη διαφάνεια και την αποδοτικότητα των δομών του οργανισμού».

Εξηγώντας τον τρόπο λειτουργίας του Συστήματος Αξιολόγησης Εμπειρίας Ασθενών, ο ΟΚΥπΥ αναφέρει ότι μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής τους, οι ασθενείς λαμβάνουν γραπτό μήνυμα (SMS) με έναν σύνδεσμο, όπου μπορούν να αξιολογήσουν ανώνυμα τις εξωνοσοκομειακές, ενδονοσοκομειακές υπηρεσίες, υπηρεσίες ημερήσιας Φροντίδας και υπηρεσίες στο Τμήμα Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών (ΤΑΕΠ) που έλαβαν.

Οι ερωτήσεις, προσθέτει, καλύπτουν θέματα όπως η συμπεριφορά του προσωπικού, η καθαριότητα, η ποιότητα του φαγητού και η συνολική εμπειρία υγείας, σημειώνοντας παράλληλα ότι οι απαντήσεις αναλύονται αυτόματα, δημιουργώντας στατιστικές αναφορές για κάθε Νοσοκομείο και Κέντρο Υγείας, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα άμεσων βελτιώσεων.

Ο ΟΚΥπΥ αναφέρει ότι παραμένει «αφοσιωμένος στη συνεχή αναβάθμιση όλων των υπηρεσιών που παρέχει, λαμβάνοντας υπόψη τη φωνή των ασθενών», προσθέτοντας πως «η εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης της εμπειρίας των ασθενών, αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, διασφαλίζοντας ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας εξελίσσονται με γνώμονα τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών». 


Σχετικά Άρθρα