Συγχρονισμός του γυναικείου κύκλου με την περιποίηση της επιδερμίδας
29 Ιουνίου 2022, 16:00
Η έμμηνος ρύση είναι πολλά παραπάνω από μία αιμορραγία. Έχει να κάνει με τις ορμόνες και, κατ' επέκταση με όλα τα συστήματα και τα όργανα συμπεριλαμβανομένου του δέρματος. Κατά τη διάρκεια της εμμήνου ρύσεως, η επιδερμίδα μας χρειάζεται πολλή περισσότερη φροντίδα και περιποίηση.
Οι διάφορες μάρκες προϊόντων ομορφιάς μόλις πρόσφατα άρχισαν να αντιμετωπίζουν τον αντίκτυπο που έχουν τα ορμονικά "σκαμπανεβάσματα" στο πρόσωπο, κυκλοφορώντας προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί για να διορθώνουν το «δέρμα περιόδου».
Η γαλλική εταιρεία περιποίησης δέρματος Typology παρουσίασε τη σειρά της «Woman» το 2020, με τέσσερις ορούς ομορφιάς που «καλύπτουν τις σύνθετες ανάγκες κάθε εβδομάδας του εμμηνορροϊκού κύκλου». Αυτά ξεκινούν με την Εβδομάδα 1, για να ξεκινήσουν την πρώτη ημέρα της περιόδου και περνούν στην Εβδομάδα 4, μια λύση κατά των ελαττωμάτων που καταπολεμά το οίδημα (πρήξιμο) το οποίο αντιμετωπίζουν οι γυναίκες περιμένοντας περίοδο. Η ιδέα είναι ότι απλά αλλάζετε τον ορό σας κάθε εβδομάδα και η φόρμουλα κάνει τα υπόλοιπα.
Η Face είναι μια σειρά περιποίησης δέρματος που κυκλοφόρησε πριν από δύο χρόνια, τα προϊόντα της οποίας είναι οι μάσκες, οι οποίες ονομάζονται σαφώς από αυτό που προορίζονται να καταπολεμήσουν: «Tired Face», «Sweaty Face» και «Period Face», με την τελευταία να στοχεύει στην εξισορρόπηση της επιδερμίδας με ένα κοκτέιλ υαλουρονικού οξέος για ενυδάτωση, πράσινου τσαγιού για να καταπραΰνει τις φλεγμονές και αντισηπτικών, όπως φασκόμηλο και ψευδάργυρο, για να επιβραδύνει την παραγωγή σμήγματος. Η ιδρύτρια της Face, Jasmine Wicks-Stephens, λέει ότι η ιδέα για το Period Face προήλθε από έναν συνδυασμό καταναλωτικής ανάγκης και γυναικείας αλληλεγγύης. «Ως γραφείο αποκλειστικά για γυναίκες, οι περίοδοι ήταν συχνά θέμα συζήτησης, αλλά δεν μπορούσαμε να βρούμε κάτι που να ανταποκρινόταν άμεσα σε αυτήν την ανησυχία και να ήταν πραγματικά εύκολο στη χρήση».
Υπάρχει επίσης ένα φεμινιστικό στοιχείο, αναφέρει. «Τα ζητήματα υγείας των γυναικών φαίνεται να στερούνται προτεραιότητας. Συχνά μάς λένε να κάνουμε κάτι για αυτό. Έτσι, το να αναπτύσσουμε κάτι που στοχεύει σε αυτές τις ανησυχίες, ελπίζουμε ότι βοηθά τόσο στην ομαλοποίηση, όσο και στην εκπαίδευση των γυναικών».
Επιπλέον, για κάθε μάσκα που πωλείται, το Face, μέσω του Hey Girls, δωρίζει ένα πακέτο προϊόντων σε όσους δεν έχουν πρόσβαση σε αυτά.