ΙατροίΔιατροφολόγοιΑισθητικοίΝοσηλευτήριαΔιαγνωστικάΧημείαΦαρμακείαΓυμναστήριαΑσφάλειες

Το ΕΚΚ Κύπρου διερεύνησε 533 διασυνοριακά παράπονα καταναλωτών

15 Φεβρουαρίου 2024, 20:36

images

 Στα 533 ανήλθαν τα διασυνοριακά παράπονα καταναλωτών που διερεύνησε το 2022 το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών (ΕΚΚ) Κύπρου, το οποίο παράλληλα ανταποκρίθηκε σε 610 αιτήματα παροχής πληροφοριών.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έκθεση έκθεσης του ΕΚΚ Κύπρου για το 2022, από τα παράπονα καταναλωτών που διερευνήθηκαν, το 47% (251 παράπονα) αφορούσαν τις Μεταφορές, το 19% (103 παράπονα) την Είδη ένδυσης και υπόδησης, το 18% (95). παράπονα) Άλλα παράπονα, το 9% (49 παράπονα) Διάφορα αγαθά και υπηρεσίες και το 7% (35 παράπονα) Θέματα αναψυχής και κουλτούρας.

Οι τρόποι συναλλαγών των καταναλωτών αφορούσαν κατά 93% το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Σε σχέση με τα αιτήματα παροχής πληροφοριών, αυτά αφορούσαν το 34% τις Μεταφορές, το 12% Άλλα θέματα, το 11% τα εκτός ταξινομήσεως της ατομικής κατανάλωσης με βάση τον σκοπό, το 10% τα Είδη ένδυσης και υπόδησης, το 9% τα Έπιπλα. . και Οικιακός εξοπλισμός, επίσης στο 9% Θέματα αναψυχής και κουλτούρας, το 7% Τρόφιμα και μή αλκοολούχα ποτά, το 6% Εστιατόρια, ξενοδοχεία και υπηρεσίες διαμονών και το 2% Θέματα Υγείας.

Σύμφωνα με το ΕΚΚ Κύπρου, εντός του πλαισίου των δραστηριοτήτων του για το 2022, μεταξύ άλλων, συμμετείχε σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές με την προώθηση των υπηρεσιών του Κέντρου και την ενημέρωση των καταναλωτών σε θέματα που τους εν λόγω σκοπό.

Περαιτέρω, διοργάνωσε ενημερωτικές ημερίδες σε σχολεία για πληροφόρηση των μαθητών για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Σχετικά Άρθρα