Το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας ακόμη πιο κοντά στον καταναλωτή
10 September 2020, 11:47
Το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας, στα πλαίσια της ψηφιακής αναβάθμισης και της αμεσότητας με τους καταναλωτές, εφαρμόζει ένα ακόμη εργαλείο επικοινωνίας.
Παραμένοντας πιστά στο πλευρό των καταναλωτών, αξιοποιεί τη δημοφιλή εφαρμογή chatapp Viber, υλοποιώντας το στόχο που έχει θέσει για μια άρτια και πολυκαναλική εξυπηρέτηση.
Πλέον, οι καταναλωτές θα λαμβάνουν ενημερωτικά μηνύματα μέσω της εφαρμογής Viber, σε σχέση με την κατάσταση του λογαριασμού τους ή άλλες σημαντικές ενημερώσεις για τις Υπηρεσίες και τα νέα του Συμβουλίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας, στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού και της περαιτέρω εναρμόνισης των υπηρεσιών του με τη σύγχρονη εποχή, προχώρησε σε άμεση και πλήρη αναβάθμιση των συστημάτων του τηλεφωνικού του κέντρου με 24ωρη εξυπηρέτηση των καταναλωτών καθημερινά. Επίσης, μετά και την νέα εποχή πραγμάτων για την μη εξάπλωση της πανδημίας του Covid-19, και για αποφυγή μετακινήσεων παρέχει στους καταναλωτές, την Υπηρεσία WBN Mobile Application, μέσω της οποίας, παρέχει πρόσβαση στον λογαριασμό υδροληψίας με δυνατότητα αποπληρωμής, εύκολα και γρήγορα.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών στο 77771090.