ΙατροίΔιατροφολόγοιΑισθητικοίΝοσηλευτήριαΔιαγνωστικάΧημείαΦαρμακείαΓυμναστήριαΑσφάλειες

Η καμπάνια της Eurobank «Αλλαγή προς το καλύτερο» επιλέγηκε ανάμεσα στις πιο δημιουργικές παγκοσμίως

26 Οκτωβρίου 2022, 10:34

images

Στη λίστα με τις πιο δημιουργικές διαφημιστικές καμπάνιες διεθνώς για το 2022 συμπεριλήφθηκε η καμπάνια της Eurobank Κύπρου με τίτλο «Η αλλαγή προς το καλύτερο». Συγκεκριμένα, η μεγαλύτερη κοινότητα και αρχείο διαφημίσεων παγκοσμίως, «Ads of the World», αξιολόγησε την καμπάνια της Eurobank Κύπρου, η οποία κοσμεί τον Διεθνή Αερολιμένα Λάρνακας «Γλαύκος Κληρίδης», ως μία από τις πιο δημιουργικές παγκοσμίως και τη συμπεριέλαβε στην ιστοσελίδα της.

Η έμπνευση για τη διαφημιστική καμπάνια αντλήθηκε μέσα από τη λογική ότι τα πάντα μπορούν να μετεξελιχθούν σε κάτι καλύτερο από την αρχική τους μορφή, αρκεί να υπάρχει όραμα και δημιουργικότητα. Έτσι, στοιχεία της φύσης μεταμορφώνονται σε κάτι πιο δημιουργικό, όπως το νερό, οι καρποί ή μια άμαξα, σε μια προσπάθεια να αναδειχθεί αφενός το μεγαλείο της φύσης και αφετέρου η καινοτόμος προσέγγιση των υπηρεσιών που παρέχει η Eurobank Κύπρου. Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας εστιάζει στον διαχρονικό στρατηγικό στόχο της τράπεζας για συνεχή εξέλιξη και βελτίωση των υπηρεσιών της, η οποία με ταχύτητα και ευελιξία προσαρμόζεται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του πελατολογίου της.

Η διαφημιστική καμπάνια «Η αλλαγή προς το καλύτερο» δημιουργήθηκε από την εταιρεία Ogilvy για λογαριασμό της Eurobank, τον Αύγουστο του 2022.

Σχετικά Άρθρα