ΙατροίΔιατροφολόγοιΑισθητικοίΝοσηλευτήριαΔιαγνωστικάΧημείαΦαρμακείαΓυμναστήριαΑσφάλειες

Η Generation-Z εμφανίζεται όλο και πιο ανήσυχη σχετικά με τη γήρανση

01 Ιανουαρίου 2024, 09:00

images

Η influencer Emma Brooks ποτέ δεν ανησυχούσε πραγματικά για τη γήρανση μέχρι που έγινε... 20 ετών. «Άρχισα να φρικάρω», είπε. «Δείχνω διαφορετική από ό,τι πριν από 2 χρόνια… Πώς θα φαίνομαι σε 5 χρόνια;». Αν και τα άτομα της συγκεκριμένης γενιάς είναι έως 26 ετών, όσοι αποτελούν τη Gen-Z ανησυχούν από τώρα για τη γήρανση και φοβούνται μήπως δείχνουν μεγαλύτερα. Νέες γενεές, νέα ήθη!

Επιλέγουν προϊόντα μακιγιάζ με αντιγηραντικά οφέλη και το 70% χρησιμοποιεί ορούς αντιγήρανσης καθημερινά, σύμφωνα με την εταιρεία πληροφοριών Circana. Η νεοσύστατη εταιρεία Botox Peachy ανέφερε ότι η Gen-Z είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ομάδα καταναλωτών της. Νωρίτερα φέτος, ένα TikTok με τίτλο «Πράγματα που κάνω για να επιβραδύνω τη διαδικασία γήρανσης ως 14 ετών» έγινε viral και επιβεβαίωσε αυτή την τάση, αναφέρει το CNN Health.

Εξαιτίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram ή το TikTok, αλλά και των βιντεοκλήσεων, οι άνθρωποι ξοδεύουν περισσότερο χρόνο από ποτέ κοιτάζοντας τα πρόσωπά τους. Διαδικτυακά, μοιράζονται ρουτίνες περιποίηση που στοχεύουν στην «πρόληψη της γήρανσης», που περιλαμβάνει τα πάντα, από την εφαρμογή ρετινοειδών, βιταμίνης C και αντηλιακού μέχρι τη χρήση μάσκας προσώπου τη νύχτα και τη λήψη «baby botox» σε μια προσπάθεια να αποτρέψουν το σχηματισμό ρυτίδων. Οι αναζητήσεις και η συζήτηση γύρω από το botox, τα δερματικά fillers και τη ρετινόλη αυξήθηκαν κατά 63% φέτος, σύμφωνα με το Trendalytics.

Μάλιστα, η τάση της Gen-Z να υιοθετεί μεθόδους περιποίησης που στοχεύουν στην αντιγήρανση, έδωσε την ευκαιρία για τις επωνυμίες να αξιοποιήσουν μία ομάδα καταναλωτών που μέχρι τώρα δεν είχαν σκεφτεί, δήλωσε ο Rich Gersten, συνιδρυτής της True Beauty Ventures.

«Είναι λίγο αντιφατική γενιά. Από τη μια πλευρά, προάγουν το body positivity, την αυθεντικότητα […] και, από την άλλη πλευρά, εστιάζει πολύ στην αντιγήρανση. Χρησιμοποιεί φίλτρα και δίνει έμφαση στην τελειότητα», δήλωσε η συνιδρύτρια της True Beauty Ventures, Cristina Nuñez. «Υπάρχει θετικότητα από τη μια πλευρά και φόβος από την άλλη».

Σχετικά Άρθρα