ΥΠΑΝ: Στο 97,8% οι ηλεκτρονικές εγγραφές για Α' δημοτικού
22 Ιανουαρίου 2025, 13:21
Έχει συμπληρωθεί με πλήρη επιτυχία το 97,8% των ηλεκτρονικών εγγραφών των γονέων/κηδεμόνων για την Α΄τάξη δημοτικού αναφέρει σε ανακοίνωσή του την Τετάρτη το Υπουργείο Παιδείας Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΑΝ) σημειώνοντας ότι «όλες οι αναγκαίες αλλαγές έχουν ήδη γίνει και προτρέπουμε όλους/ες να μην παραποιούν τα στοιχεία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας για άλλες σκοπιμότητες».
Όπως αναφέρεται, στο πλαίσιο μηχανογράφησης των λειτουργιών των σχολικών μονάδων έχει συμπληρωθεί με πλήρη επιτυχία το 97,8% των ηλεκτρονικών εγγραφών των γονέων/κηδεμόνων για την Α΄ τάξη δημοτικού. «Τα οφέλη από την ηλεκτρονική διακυβέρνηση των σχολικών μονάδων είναι πολλαπλά, μέσω ενός φιλόδοξου συγχρηματοδοτούμενου έργου το οποίο άρχισε κατά τα προηγούμενα χρόνια και υλοποιείται κανονικά», σημειώνεται.
Αναφέρεται ότι το όλο έργο γνωστό ως eΔΕΑ καλύπτει τη μηχανογράφηση όλων των δραστηριοτήτων των σχολικών μονάδων και τη διασύνδεσή τους με το ΥΠΑΝ και υποδεικνύεται ότι είναι ένα έργο μεγαλεπήβολο που θα αναβαθμίσει και βελτιώσει τις όλες δραστηριότητες/λειτουργίες, παρέχοντας τα εργαλεία για αναβάθμιση της παιδείας προς όφελος των μαθητών και της κοινωνίας ευρύτερα.
Προστίθεται ότι η πρώτη αυτή φάση της υλοποίησης ανέδειξε στη συντριπτική πλειοψηφία της ότι δεν υπήρξαν ιδιαίτερα ζητήματα στο διαδικαστικό μέρος, αλλά, όπως ήταν αναμενόμενο, αναδείχθηκαν και σημεία που έχρηζαν βελτίωσης ή/και αλλαγών.
«Όλες οι αναγκαίες αλλαγές έχουν ήδη γίνει και προτρέπουμε όλους/ες να μην παραποιούν τα στοιχεία της ηλ. πλατφόρμας για άλλες σκοπιμότητες» σημειώνεται και προστίθεται ότι αναφορές που έχουν δει το φως της δημοσιότητας σε θεωρίες που διασυνδέθηκαν με την ταυτότητα φύλου ή τη θέση του μαθήματος των Θρησκευτικών στα σχολεία, δεν έχουν καμία θέση στην εφαρμογή ενός ηλεκτρονικού περιβάλλοντος αίτησης, αφού η πάγια και χρόνια πολιτική του ΥΠΑΝ στα εν λόγω θέματα είναι δεδομένη και δεν έχει αλλάξει.
Αναφέρεται επίσης, ότι το ΥΠΑΝ, με τη βοήθεια των χρηστών των εργαλείων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης (γονέων, εκπαιδευτικών κ.ά.) αλλά και όλων των ενδιαφερομένων, συνεχίζει να αναβαθμίζει και να βελτιώνει την προσφορά του στον δρόμο προς το ψηφιακό σχολείο, στόχος του οποίου είναι η διευκόλυνση εκπαιδευτικών και γονέων, αλλά και του συστήματος.
«Η δημιουργία αναστάτωσης για μια προσπάθεια βελτίωσης της καθημερινότητας όλων είναι άτοπη και αχρείαστη», καταλήγει η ανακοίνωση.